איך לבחור מקלחונים לחדר האמבטיה?

מקלחונים איכותיים בהתאמה אישית!
התקשרו עוד היום ונתחיל לתכנן!
תוכן עניינים

כאשר ניגשים לשדרג את חדר האמבטיה ישנם דברים רבים שחובה לקחת בחשבון. לא תרצו להגיע למצב שבו התכנון הראשוני שלכם יתברר כתכנון שאי אפשר ליישם. אחת מהבחירות החשובות שתצטרכו לעשות תהיה בחירת המקלחון בחדר האמבטיה. בבדיקה קצרה תוכלו למצוא המון מקלחונים שונים, לכל אחד מהם יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלו. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם בוחרים מקלחון שלא עומד בקנה מידה אחיד עם רצונותיכם. הזמן שבו אתם מתקלחים הוא הזמן היחיד שבו יהיה לכם את הזמן רק לעצמכם. המקלחון חייב להיות נעים ומזמין כדי שתתקלחו בו בתחושה טובה ונוחה. 

 

התאמת המקלחון לחדר האמבטיה

העיצוב של חדר האמבטיה שלכם יהיה שונה לעומת העיצוב של חדרי אמבטיה אחרים. כתוצאה מכך יהיה עליכם לחפש מקלחונים שמתאימים לעיצוב שאותו בחרתם. יכול להיות שאחרי שתבחרו את המקלחון, תרצו להתאים את העיצוב הכללי אליו. הכי חשוב שהכנסת המקלחון אל תוך חדר האמבטיה לא תגרום לו להיראות מוזר או חריג. יהיה עליכם לראות כי הוא משתלב בחדר האמבטיה בצורה הכי טובה שיש. תוכלו להתייעץ עם מעצבת פנים שתעזור לכם לבחור את המקלחון הכי מתאים מבין ההיצע הקיים.

 

תחפשו מקלחונים בגודל המתאים

עוד עניין שחובה לקחת בחשבון הוא שהגודל של המקלחון חייב להיות מתאים לגודל חדר האמבטיה. ישנם חדרי אמבטיה קטנים, כאלה שמחייבים אתכם לבצע התאמות מיוחדות. בעוד בחדרי אמבטיה גדולים, הכלים שנמצאים לכם בידיים יהיו רבים ומגוונים. אל תרכשו מקלחונים גדולים שיתפסו את כל המקום הפנוי בחדר האמבטיה. תחפשו מקלחון שיהיה מתאים בול מבחינת הגודל כך שהוא לא יראה חריג או יגרום לכם לא נעימות.

 

עלות המקלחון ביחס לתקציב הקיים

כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע כדי להחליף את המקלחון הישן? זוהי אחת מהשאלות הראשונות שיהיה עליכם לשאול את עצמכם. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו העלות של המקלחון תעשה לכם חור בכיס. מקלחונים יכולים לעלות כמה מאות שקלים או כמה אלפי שקלים, בהתאם לדרישות הקיימות. כדי שלא תוציאו סכומי עתק יהיה עליכם לוודא כמה תרצו להשקיע בעניין הזה. קחו בחשבון כי יכולות להיות הוצאות אחרות שיהיה עליכם לזכור גם אותן.

 

אופן הפתיחה והסגירה של המקלחון 

עוד הבדל בין מקלחון אחד לבין כל שאר המקלחונים בא לידיי ביטוי באופן הפתיחה והסגירה. ישנם מקלחונים שהדלתות נפתחות כלפי פנים או חוץ, אך זוהי לא הטכניקה היחידה. ישנה אפשרות שהדלתות ייפתחו על גבי מסילה, כך בעצם הן לא תופסות מקום מתוך חדר האמבטיה. תוכלו לבחור את הטכניקה שתהיה לכם הכי נוחה בין ההיצע הקיים. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם בוחרים מקלחון שלא מתאים לכם. המקלחון חייב להיות כזה שיאפשר לכם להנות מהמקלחת בו לכל אורך הדרך.

עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

חברתנו מתמחה בבניית והתקנת מקלחונים ואביזרי מקלחת מכל הסוגים!

מקלחונים פינתיים, חזיתיים, מקלחוני הזזה, מקלחונים עם דלתות מתקפלות ועוד!

מאות לקוחות מרוצים כבר בחרו בנו! החברה המובילה בתחום עם מעל ל10 שנות ניסיון!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונתחיל לתכנן ביחד את המקלחון שלכם!

זקוקים למקלחון חדש? הגעתם למקום הנכון ...

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

Shower accessories
בלוג
7 אביזרי מקלחת לפתרון בעיות סתימה

אביזר ראשון המומלץ לפתרון בעיות סתימה הוא מברשת ניקוי לסיליקון. זו מברשת קטנה שמאפשרת לנקות בקלות את המקומות הקשים של המקלחת. היא נותנת מענה מושלם לסתימה שהיא תוצאה של שרירים ולכלוך שמתצברים במהלך הזמן.

למאמר המלא >>
sky scrapers
בלוג
פרויקטי הנדלן כמנוע לצמיחה ושגשוג בגוש דן

כבר שנים שגוש דן עובר שינוי דרמטי בזכות פרויקטי נדל"ן שאפתניים שצמחו בו בשנים האחרונות. אזור המטרופולין, שהיה מוכר בעבר בעיקר בזכות הצפיפות, הפקקים והבניינים הישנים, הופך כיום לאט לאט למרכז תצוגה של חדשנות אדריכלית ומגורים מודרניים. ההתפתחות המואצת של גוש דן היא תוצאה של תכנון אסטרטגי וביצוע פרויקטים ייחודיים, שלא רק שיפרו את המראה החיצוני והאסתטי, אלא גם העצימו את הפעילות הכלכלית התוססת באזור כולו.

למאמר המלא >>
שדרג את חדר האמבטיה שלך: מדריך מקיף לשיפוץ מקלחת בדירה שלך

לפני הצלילה לפרויקט שיפוץ מקלחון בדירתכם, חיוני להעריך את המצב הנוכחי של המקלחון שלכם. חפש נזילות, עובש או נזק שעשויים להזדקק לתיקון או החלפה. שקול אם אתה רוצה לשדרג למקלחון זכוכית מודרני למראה מלוטש יותר.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!