איתור נזילות במקלחון

מקלחונים איכותיים בהתאמה אישית!
התקשרו עוד היום ונתחיל לתכנן!
תוכן עניינים

לפני זמן מה קניתם והתקנתם מקלחון זכוכית מעוצב ויפה בחדר האמבטיה שלכם – וודאי אתם מאוד אוהבים את זה. עם זאת, ישנו חשד שישנה נזילה בביתך לאחרונה. איפה יכולה להיות הדליפה? יש סיכוי מסוים שמקלחון הזכוכית שלכם הוא מקור הנזילה, מה שבוודאי לא יפתיע אתכם. זה לא מפתיע שכן מדובר בשטח מלא במים (חדר רטוב -בעגה המקצועית) וכמובן שצינור המים עובר בו – כך שהנזילה בהחלט יכולה להגיע משם. עם זאת, לא ניתן לראות נזילות בזכוכית או בקיר או בכל אזור אחר סמוי מהעין. אז איך בכל זאת נדע מה מקור הנזילה? במקרה כזה יש צורך לבצע איתור נזילות

 

מהן השיטות לאיתור נזילות שכדאי להכיר?

מצלמה טרמית היא הדרך הטובה ביותר לבדוק נזילות בחדרי אמבטיה ומקלחוני זכוכית. מצלמה זו מבוססת על יכולת אינפרא אדום אשר מזהה הבדלי טמפרטורה. אם יש אזור שבו ישנה נקודה חמה – הוא ייצבע באדום בתמונה. אם יש אזור קר, הוא יהפוך לכחול. לכל דבר (מים למשל) יש טמפרטורה ייחודית משלו בין אם היא קרה או חמה, מה שמבדיל אותם מטמפרטורת החדר והקיר. תוך כדי סריקת השטח באמצעות מצלמה טרמית הצילום האינפרא אדום, ניתן לראות דרך קירות, גם דרך המקלחת,

וברצפת המקלחון. כל הדברים האלה "שקופים" לחלוטין מבחינת המצלמה – והיא יכולה לראות אם מקור הנזילה בחדר האמבטיה והיכן.

יתרון חשוב בשיטה זו הוא שאין צורך לפרק את הזכוכית או מקלחת שלמה שלא לצורך. קודם כל מבצעים סריקה טרמית ובהתאם לממצאים מחליטים אם פותחים פתח בתשתית והיכן, בכדי שיהיה ממוקד כמה שניתן.

 

מהם הסימנים שכדאי לשים לב?

ראשית, היזהרו מעובש!

אם גיליתם עובש שמתפתח אי שם באזור המקלחת קחו זאת בכובד ראש.

עובש נוצר כתוצאה מרטיבות ומים עומדים והוא לרוב הסימן הראשון לנוכחותה של נזילה.

כמו כן, מומלץ לבצע סריקות גם באזורים נסתרים. לדוגמה, אם יש לך זכוכית במקלחון שלך, נסה להסיר אותה, מכיוון שאתה עשוי לגלות שעובש התחיל להתפתח לאחר הצטרפותו. ניתן לסרוק את פינות חדרי הרחצה והמקלחון, כמו כן מומלצת בדיקה יסודית של התקרה. ברגע שמצאתם אפילו טיפה של עובש – יכול להיות שמצאתם את מקור הרטיבות.

עוד סימן שיש להתייחס אליו: שעון המים.

סגור את כל הברזים בבית – כמובן את הברזים במקלחת, כמו גם את הכיורים השונים וכדומה. לאחר מכן, גשו לשעון המים של הדירה שלכם ובדקו אותו – האם הוא ממשיך להסתובב? אם כן, יש לך נזילת מים מאיפשהו ויש לאתר אותה בהקדם. נסו מיד להפעיל מקור מים אחר בכל פעם ולראות אם השעון מאיץ בצורה בלתי סבירה – ואז תגלו האם מקור המים אכן נמצא בקרבת אזור המקלחת.

 

מה הדבר שהכי חשוב לזכור?

אם אתם חושדים שיש לכם נזילה במקלחון הזכוכית שלכם או בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר – כמובן שמומלץ לפנות למומחה בתחום איתור נזילות, כמו איתור נזילות משה שליו שיוכל לעזור לכם להתמודד עם המצב ולבצע איתור נזילות מקצועי, מדויק ויעיל.

 

עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

חברתנו מתמחה בבניית והתקנת מקלחונים ואביזרי מקלחת מכל הסוגים!

מקלחונים פינתיים, חזיתיים, מקלחוני הזזה, מקלחונים עם דלתות מתקפלות ועוד!

מאות לקוחות מרוצים כבר בחרו בנו! החברה המובילה בתחום עם מעל ל10 שנות ניסיון!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונתחיל לתכנן ביחד את המקלחון שלכם!

זקוקים למקלחון חדש? הגעתם למקום הנכון ...

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

שדרג את חדר האמבטיה שלך: מדריך מקיף לשיפוץ מקלחת בדירה שלך

לפני הצלילה לפרויקט שיפוץ מקלחון בדירתכם, חיוני להעריך את המצב הנוכחי של המקלחון שלכם. חפש נזילות, עובש או נזק שעשויים להזדקק לתיקון או החלפה. שקול אם אתה רוצה לשדרג למקלחון זכוכית מודרני למראה מלוטש יותר.

למאמר המלא >>
בלוג
שדרג את חווית השירותים שלך: המדריך האולטימטיבי לחיבורי בידה

נמאס לכם להשתמש בנייר טואלט מיושן ולהרגיש שהוא פשוט לא עושה את העבודה? ובכן, הגיע הזמן לשדרג את חווית חדר האמבטיה שלך עם תוסף בידה לאסלה. בידה אולי נראו כמו מותרות בעבר, אבל הם הופכים יותר ויותר פופולריים במשקי בית ברחבי העולם. במדריך המקיף הזה, נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על תוספי בידה לאסלה וכיצד הם יכולים לקחת את היגיינת חדר האמבטיה שלך לשלב הבא.

למאמר המלא >>
עיצוב בית
בלוג
קבל את המראה: חיפויי קיר פולימריים במחירים נוחים לבית שלך – מחירים מדהימים והתקנה מהירה

נמאס לכם מאותו צבע ישן או טפט מסורתי בבית שלכם? מחפש דרך חסכונית ומסוגננת לשנות את מרחב המחיה שלך? אל תחפש רחוק יותר מחיפויי קיר פולימריים! כיסויים דמויי עץ ובהשראת שיש אלה מציעים מראה יוקרתי בשבריר מהעלות. עם התקנה נקייה ומהירה שלהם, תוכלו להעניק לביתכם מהפך יוקרתי תוך זמן קצר. במאמר זה נבחן את המחירים המדהימים ואת ההתקנה המהירה של חיפויי קיר פולימריים, כך שתוכלו לקבל את המראה הרצוי מבלי לשבור את הכיס.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!