מתי להתקין אמבטיה חדשה ומתי להסתפק בשיפוץ אמבטיה?

מקלחונים איכותיים בהתאמה אישית!
התקשרו עוד היום ונתחיל לתכנן!
תוכן עניינים

 חדר האמבטיה הוא אחד החללים החשובים ביותר בביתכם. שיפוץ שלהם יכול להשפיע רבות על חוויית הרחצה שלכם, אבל גם על המראה והתחושה הכלליים של הבית כולו. חשוב שתדעו שהוא אחד החללים היקרים לשיפוץ, ולפעמים – אין צורך להוציא סכום רב כדי לשדרג אותו כמו שהייתם רוצים.

מתי כדאי להחליף אמבטיה לגמרי? ומתי אפשר פשוט לתקן אותה? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו, אתם ככל הנראה צרכנים חכמים שיודעים כיצד לכלכל ולתכנן את צעדיהם. כי בכנות, לא תמיד צריך לזרוק את הישן. לפעמים כל מה שדרוש הוא חידוש קטן כמו ציפוי אמבטיה.

בדיוק בגלל זה החלטנו לרכז עבורכם את המדריך המלא לשיפוץ, חידוש ותיקון אמבטיות ביתיות. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא!

בואו נתחיל עם התקציב

אם התקציב שלכם לא בשמיים, אולי עדיף לכם לבחור לחדש את האמבטיה במקום לפרק את האמבטיה הישנה, לקנות אחת חדשה ולהתקין אותה. והאמת היא שזה לא רק עניין של כסף.

לא מעט אנשים יעדיפו לצפות את האמבטיה באמייל, או אפילו לבצע הלבשת אמבטיה, מכיוון ששתי האפשרויות לא כרוכות בשיפוץ גדול, אלא נעשות אך ורק מעל משטח האמבטיה הישנה ולוקחות פחות מ-3 שעות!

כמו כן, יש אנשים שלא מתאים להם להשבית את חדר הרחצה לכמה ימים ולסבול מרעשי שיפוץ, אבק ולכלוך.

אבל אם כבר דיברנו על תקציב, בואו נדבר על מספרים מדויקים. בעוד ששיפוץ כללי יכול להיגרר גם לעשרות אלפי שקלים (רק האמבטיה החדשה תעלה כמה אלפים וזה עוד בלי לפרק ולהתקין), חידוש ותיקון אמבטיה יכול להתחיל באיזור ה-1,000 ש"ח ולהגיע עד 2,500.

החידוש יכול להתבצע בשתי צורות:

-ציפוי אמבטיה בעזרת אמייל (חומר תעשייתי נפוץ שעמיד למים וחום ומגיע בגוון לבחירתכם).

-הלבשת גוף אמבטיה אקרילית אנטי סליפ על גוף האמבטיה הישן.

מתי כדאי להתקין אמבטיה חדשה בבית?

כדאי לכם לשקול התקנת אמבטיה חדשה אם האמבטיה הנוכחית שלכם קטנה מדי, או שהיא סובלת מנזקי בלאי חמורים (סדקים, שברים, חלודה, עובש). קחו בחשבון שכדי לעשות את זה, תצטרכו להיפרד מסכום ממוצע של 3,500 – 5,000 ש"ח ומעלה.

אם האמבטיה שלכם הייתה במצב קצת יותר קל, הייתם יכולים לצפות אותה ולסגור את הסיפור בפחות מאלף ש"ח.

לא מעט אנשים לא מודעים לזה שעומדות בפניהם עוד אפשרויות מלבד רכישת אמבטיה חדשה, וחבל.

חשוב שתזכרו שבסופו של דבר, ההחלטה מתי כדאי להתקין אמבטיה חדשה בבית היא לא רק אישית או עיצובית. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם הולכים על זה. יש מצב שאתם גרים בבית שכור ולא בא לכם להשקיע סכום כסף באמבטיה חדשה, קיים סיכוי שאתם פועלים מתוך אמוציות ואין בכלל צורך בצעד כזה דרסטי.

ככה או ככה – מומלץ לחקור ולתכנן היטב לפני שמוציאים לפועל מהלך כמו חידוש חדר אמבטיה. לא תמיד השיפוץ צריך לכלול החלפה של כל האביזרים והכלים הסניטריים במרחב. כמו שאמרנו, לפעמים מספיק פשוט לעשות ציפוי אמבטיה.

לקראת שיפוץ הבית? נצלו את המומנטום הזה!

בכל אופן, אם אתם מתעקשים על החלפת אמבטיה, כדאי לעשות את זה בצורה חכמה, כמו למשל בזמן שיפוץ כללי. רק קחו בחשבון שיהיה עליכם להתחשב בעוד כמה דברים על הדרך: מצב הריצוף, הצנרת והחשמל בחדר הרחצה.

אם תנצלו את המומנטום של שיפוץ הבית, תוכלו כנראה גם להשיג מחירים טובים יותר על חומרי הגלם ואנשי המקצוע.

"האמבטיה שלנו התחילה להיסדק, האם אנחנו יכולים לעשות ציפוי?"

אמבטיה סדוקה עשויה להוביל להתפתחות עובש ונזילת מים. לצערנו, ציפוי אמבטיה הוא לא הפיתרון המתאים. אבל זה לא אומר שאין פיתרון גם בשבילכם!

במקרים כאלה, מומלץ לבצע הלבשת אמבטיה. תהליך שבו מייצרים גוף אמבטיה חדש ומתקינים אותו על הישן תוך אטימה מקסימלית.

ההמלצה שלנו היא שתנסו לקבל כמה הצעות מחיר מכמה אנשי מקצוע על מנת שתוכלו להשוות ולחסוך.

אל תתייאשו, בטוחים שבסוף תגיעו לפיתרון האידיאלי. ותמיד תזכרו: כמעט כל אמבטיה ישנה אפשר לחדש!

עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

חברתנו מתמחה בבניית והתקנת מקלחונים ואביזרי מקלחת מכל הסוגים!

מקלחונים פינתיים, חזיתיים, מקלחוני הזזה, מקלחונים עם דלתות מתקפלות ועוד!

מאות לקוחות מרוצים כבר בחרו בנו! החברה המובילה בתחום עם מעל ל10 שנות ניסיון!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו ונתחיל לתכנן ביחד את המקלחון שלכם!

זקוקים למקלחון חדש? הגעתם למקום הנכון ...

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

Shower accessories
בלוג
7 אביזרי מקלחת לפתרון בעיות סתימה

אביזר ראשון המומלץ לפתרון בעיות סתימה הוא מברשת ניקוי לסיליקון. זו מברשת קטנה שמאפשרת לנקות בקלות את המקומות הקשים של המקלחת. היא נותנת מענה מושלם לסתימה שהיא תוצאה של שרירים ולכלוך שמתצברים במהלך הזמן.

למאמר המלא >>
sky scrapers
בלוג
פרויקטי הנדלן כמנוע לצמיחה ושגשוג בגוש דן

כבר שנים שגוש דן עובר שינוי דרמטי בזכות פרויקטי נדל"ן שאפתניים שצמחו בו בשנים האחרונות. אזור המטרופולין, שהיה מוכר בעבר בעיקר בזכות הצפיפות, הפקקים והבניינים הישנים, הופך כיום לאט לאט למרכז תצוגה של חדשנות אדריכלית ומגורים מודרניים. ההתפתחות המואצת של גוש דן היא תוצאה של תכנון אסטרטגי וביצוע פרויקטים ייחודיים, שלא רק שיפרו את המראה החיצוני והאסתטי, אלא גם העצימו את הפעילות הכלכלית התוססת באזור כולו.

למאמר המלא >>
שדרג את חדר האמבטיה שלך: מדריך מקיף לשיפוץ מקלחת בדירה שלך

לפני הצלילה לפרויקט שיפוץ מקלחון בדירתכם, חיוני להעריך את המצב הנוכחי של המקלחון שלכם. חפש נזילות, עובש או נזק שעשויים להזדקק לתיקון או החלפה. שקול אם אתה רוצה לשדרג למקלחון זכוכית מודרני למראה מלוטש יותר.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!